CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 20 Oktober 2008

Penat...Letih...Pening....

Semalam adalah hari yang paling penat dalam hidup aku.....Tak pernah orang buat, mana taknya dalam satu hari aku travel balik kelantan dan pada yang sama jugak aku balik ke Kuala Lumpur. Pada mulanya aku ingatkan sempat nak hadiri KLFP 08 di Times Square, KL....tapi semuanya hampa...
Aku bertolak ke KL semula menggunakan kereta Adik aku...dengan harapan tak de lah masalah di tengah jalan namum semua berlaku di luar dugaan...sampai je kat Kawasan Lipis kereta adik mengalami kerosakan Hos Brake bocor...fuhhhhh....nasib baik baik aku dapat control kereta dengan baik kalau tak...hanya Tuhan saje yang tahu...
Aku terpaksa bermalam di Stesen Petronas Benta sementara menunggu hari siang...dalam hati aku berdetik....mesti Mama dan Abah aku risau...pada masa tue jugak aku teringatkan anak aku kat kampung...semua aku fikir, bukannya ape aku bawak kereta yang berkapasiti besar Horse Power dan kalau gagal mengawal kereta....arwah lah alamatnya...
Aku sampai KL pun agak lewat petang semalam...KLFP tak jadi la aku pergi yang pada mulanya aku memang merancang hendak pergi...semua rosak program. Oleh kerana terlampau penat sampai je kat umah terus tido tak sedarkan diri....

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

DUGAAN btol tu!!adela hikmahnye tu,kan..nway,great to hear that ur back ^_^p

As_One berkata...

Memang dugaan..tak pernah bawak keta tolak mlm sampai petang dlm perjalanan KB - KL...
Lama Tue...